4 lis 2012

Home Inspirations...

Autor: Unknown o 15:52

Internet jest doskonałym źródłem inspiracji dla domu. Sama jestem na etapie urządzania mieszkania dlatego potrafię przesiedzieć godzinami w poszukiwaniu ciekawych aranżacji wnętrz. I muszę przyznać, że jest ich tu miliony! 
Nigdy nie byłam wstanie określić swojego stylu w jednym lub dwóch słowach. Lubię mieszać styl nowoczesny z tym z minionych epok, kobiecy z męskim. Stawiam również na klasyczne kolory i wyjątkowe dodatki, które dodają pomieszczeniu niezwykłego charakteru. Za to wiem na pewno, że uwielbiam projekty na zasadzie "affordable luxury" (dostępny luksus).
Chciałabym abym mój wymarzony dom był miejscem idealnej równowagi między czystą elegancją a strefą codziennej funkcjonalności.W przyszłości na pewno przedstawię Wam efekty mojej pracy.


A tym czasem zapraszam Was w podróż po pięknych wnętrzach z serii "Home Inspirations"...












1 komentarze:

Katarina on 5 listopada 2012 09:17 pisze...

Szczególnie ujęła mnie biblioteczka i salon z kominkiem ze schodami;-) Kuchnia piękna, ale moja musi mieć zamykane szafki inaczej nigdy nie będzie w niej ładnie i estetycznie (w moim przypadku).
I ja tam widzę pewne tendencje;P : KOLORY:
- biel
- beż
- brąz
;P
Pięknie Pati, czekam na Twoje mieszkanko

Prześlij komentarz

 

LifeStyle by Katarina&Patricia Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos