6 lis 2012

My number one - Double Wear!

Autor: Unknown o 20:21


Nie łatwo jest dobrać odpowiedni podkład... 

Tym bardziej gdy cera miewa swoje kapryśne chwile. Na szczęście po długim okresie poszukiwań znalazłam podkład, który spełnił moje oczekiwania - jest nim podkład marki Estee Lauder Double Wear Stay-In-Place Makeup SPF 10.
Podkład ma lekko konsystencje dzięki czemu pozwala skórze czuć się komfortowo, nie tworząc efektu maski. Co więcej podkład ten dobrze kryje a przy tym daje uczucie zmatowienia skóry. Produkt jest trwały nawet przy wysokich temperaturach i wzmożonej aktywności fizycznej. Uwielbiam go za to, że potrafi utrzymać się na mojej skórze przez wiele godzin!
Pod koniec października marka Estee Lauder wypuściła na rynek 12 nowych odcieni podkładu, dzięki czemu dobór odpowiedniego koloru stał się jeszcze prostszy  Przed zakupem warto jednak poprosić o próbkę podkładu w interesującym nas odcieniu.

Niestety podkład ten nie należy do najtańszych, jego koszt to ok 160 zł. Warto jednak zaopatrzyć się w niego w czasie promocji. Miałam to szczęście, że zapłaciłam ostatnio za niego prawie 40% taniej w drogerii Sephora:-) Mimo wysokiej ceny uważam, że warto w niego zainwestować tym bardziej, że jest bardzo wydajny. Jedno opakowanie starcza na prawie rok czasu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

LifeStyle by Katarina&Patricia Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos